تشویق مشتری به سبک رایت گارد

تشویق مشتری به سبک رایت گارد

مشتری را به انجام کاری مشخص تشویق کنید

جیم بلیت در کتاب خود به نام «۱۰۰ ایده بزرگ بازاریابی» می‌نویسد:

وقتی افراد را تشویق می‌کنیم در شرایط خاصی، کار مشخصی را انجام بدهند، پیام مدنظرمان را بهتر به خاطر می‌سپارند

یکی از بهترین‌ راه‌ها برای اجرای این ایده، حضور در موقعیت و شرایطی است که مشتری به صورت طبیعی به محصول مورد نظر نیاز پیدا می‌کند

برای مثال، رایت گارد (right guard)، یکی از برندهای معتبر و محبوب دئودورانت است که رقبای زیادی هم در آمریکا دارد

شرکت به خوبی می‌داند که هنوز هم مردم زیادی هستند که از دئودورانت به ندرت استفاده می‌کنند یا اصلا استفاده نمی‌کنند

بنابراین، رایت گارد تصمیم گرفت افراد را به استفادۀ روزانه از دئودورانت تشویق کند تا از این طریق، کل بازار دئودورانت بزرگ شود و میزان فروش رایت گارد هم که یکی از رهبران بازار است، افزایش یابد

بر همین اساس، رایت گارد تصمیم گرفت غرفه‌های بسیار جذابی را در ایستگاه‌های مترو و به شکل قوطی‌های محصولاتش طراحی کند

دلیل انتخاب ایستگاه‌های مترو این بود که بسیاری از افراد در این مکان با معضل بوی بد بدن مواجه می‌شوند، به خصوص وقتی که یک نفر دستش را بلند می‌کند تا میله‌های داخل واگن را بگیرد

در نتیجه، تبلیغ دئودورانت‌های رایت گارد در ایستگاه‌های مترو، ایده‌ای عالی برای ترویج مصرف این محصول است

در کنار غرفه‌های داخل ایستگاه‌های مترو، رایت گارد از فضای داخل و روی واگن‌های مترو هم برای تبلیغ محصولش استفاده می‌کند تا از این طریق، پیام مدنظرش را بهتر به مخاطبان هدفش برساند.

تشویق مشتری به سبک رایت گارد

کتاب ۱۰۰ ایده بزرگ بازاریابی و رازهای بازاریابی و مشتری مداری

کتاب “۱۰۰ ایده بزرگ بازاریابی” (۱۰۰ Great Marketing Ideas) نوشتهٔ جیم بلیت (Jim Blythe) یک منبع مرجع مفید در زمینهٔ بازاریابی است. این کتاب به صورت خلاصه و ایده‌آلی ۱۰۰ ایده مختلف و بزرگ در زمینهٔ بازاریابی را ارائه می‌دهد. هر یک از این ایده‌ها به شکل مختصر توضیح داده می‌شوند و ممکن است شامل راهکارها و استراتژی‌هایی باشند که برای توسعه و بهبود فعالیت‌های بازاریابی در سازمان‌ها و کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کتاب‌هایی مانند “۱۰۰ ایده بزرگ بازاریابی” به مدیران بازاریابی، کارآفرینان، و علاقه‌مندان به زمینهٔ بازاریابی کمک می‌کنند تا ایده‌ها و روش‌های جدید را برای جذب مشتریان، افزایش فروش، و بهبود ارتباطات با مشتریان خود شناسایی کنند. این چنین منابعی می‌توانند به بهبود عملکرد بازاریابی و توسعه کسب‌وکار کمک کنند.

شما میتوانید راهکارهای پیامکی برای حفظ مشتریان و تشویق آنان را از کارشناسان سامانه پیامک نوآوران جویا شوید. کنار شما هستیم…

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *