کاربرد سامانه پیامک برای مراکز درمانی و پزشکان
- مراجعین محترم؛ این مرکز درمانی به سیستم نوبت دهی پیامکی مجهز میباشد
- برای دریافت برنامه پزشکان عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۵۰۵۶۵ پیامک کنید.
- برای نوبت دهی پیامکی، نام پزشک مورد نظر خود را به شماره ۳۰۰۰۵۰۵۶۵ پیامک کنید.
- برای ارسال انتقادات و پیشنهادات خود نسبت به مجموعه ما میتوانید نظرات خود را همراه با کلمه “پیشنهاد” به شماره ۳۰۰۰۵۰۵۶۵ پیامک کنید
اگر در بدو ورود به یک بیمارستان یا درمانگاه با این اطلاعیه مواجه شوید، چه احساسی پیدا میکنید؟ مطمئنا از راه ارتباطی پیامکی که برای بیمارستان در نظر گرفته شده بسیار استقبال میکنید، زیرا باعث میشود در وقت و انرژی شما صرفه جویی شود و ساعتها پشت خط تلفن برای گرفتن وقت معطل نمانید.
شما به عنوان یک مراجعه کننده از ارزشی که برای وقت بیماران گذاشته شده استقبال میکنید و تفاوتی بین آن مجموعه درمانی با دیگر مجموعه ها قائل میشوید. ارتباط پیامکی نه تنها به نفع بیماران بلکه روند درمان را برای پزشکان و مدیران مجموعه آسان میکند.
ارتباط بین بیمار و پزشکان در روند درمان و رضایت بیمار بسیار تاثیرگذار است و جامعه پزشکان از مراکز زیبایی گرفته تا دندانپزشکان، چشم پزشکان و داروخانه ها همیشه به دنبال بهترین راه ارتباطی برای رضایت بیماران و سهولت در این ارتباط هستند. با استفاده از یک پنل پیامکی میتوان به تعداد زیادی از خواسته های دست نیافتنی در جهت بهبود فضای ارتباطی بین پزشکان و بیماران دست یافت. در ادامه به تمام امکانات پنل پیامکی برای پزشکانمیپردازیم.
دفترچه تلفن و گروه بندی بیماران و ارسال اطلاعات مخصوص
میتوان گفت مهم ترین مزیت بازاریابی پیامکی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی این است که به شماره تماس مراجعین دست پیدا میکنند و میتوانند به صورت گروه بندی شده (بیماران قلبی، بیماران ارتوپد، چشم پزشکی و … ) از آن استفاده کنند.
در این حالت علاوه بر استفاده تبلیغاتی از شماره ها که با اجازه مخاطبین انجام میشود، میتوان برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران نکات بهداشتی و آموزشی مناسب با گروه بندی بیمار ارسال شود. برای مثال اگر این پیامک برای گروه بیماران قلبی ارسال شود نتیجه آن بی نظیر است:
دوست عزیز
تحرک نداشتن در زندگی صرف نظر از دیگر عوامل خطرناک برای شما، احتمال دیابت، چاقی، بیماری قلب و عروق را افزایش می دهد. پیاده روی، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، باغبانی و دویدن آرام از فعالیت های بدنی هستند که اثر مفیدی بر سلامتی شما خواهند داشت. توصیه میکنیم که روزانه به مدت ٣٠ دقیقه فعالیت ورزشی انجام دهید.
مرکز درمانی سینا
نوبت دهی و یادآوری نوبت یا اعلام کنسلی با پنل پیامک
در مورد نوبت دهی پیامکی در ابتدای این مطلب مثالی را خدمت شما عرض کردیم، در مورد یادآوری نوبت هم مدیران مراکز پزشکی میتوانند با تنظیم کردن پیامک های خودکار در پنل نوآوران ، به تمام بیماران پیامک یادآوری ارسال کنند. این امر باعث صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه ها میشود.
با ارسال یک پیامک با هزینه بسیار پایین نوبت دهی پیامکی انجام میشود و چند روز قبل از رسیدن موعد نوبت، با ارسال پیامک، دوم نوبت بیمار یادآوری میشود. بیمار هم میتواند با ارسال عدد ۱ یا ۲ از حضور و یا عدم حضور خود اطلاع دهد. بارها پیش آمده که به دلایل مختلف برنامه پزشکان تغییر کرده و در آن روز نمیتوانند بیماران را ویزیت کنند، در این حالت منشی ها مجبور میشوند با تعداد زیادی از مراجعه کننده تماس گرفته و کنسل شدن نوبت آنها را اطلاع دهند، در صورتی که با ارسال پیامک، این کار در عرض چند ثانیه انجام میشود.
انتقادات و پیشنهادات پیامکی
در هر کسب و کاری نظر مخاطبان برای مدیران مجموعه بسیار مهم است و به پیشرفت آن مجموعه کمک میکند. در جامعه پزشکان نیز نظر بیماران درباره آن مجموعه و پزشکان بسیار ارزشمند و سازنده است و در جهت رشد و بهبود وضعیت مراکز کمک میکند. دریافت انتقادات و پیشنهادات بیماران از طریق ماژول انتقادات و پیشنهادات در پنل نوآوران میسر است.
مراجعین بیشتر مایل هستند بجای نوشتن در کاغذ و انداختن در صندوق ها و صرف وقت بسیار، از طریق پیامک در هر جایی که حضور دارند این کار را انجام دهند. برای این کار با مشخص کردن یک کلمه کلیدی در سامانه، درخواست انتقادات و پیشنهادات خود را به مخاطبان اطلاع رسانی کنید و از آن ها بخواهید با نوشتن کلمه کلیدی در ابتدای متن و نظر خود در ادامه آن ، شما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری کنند.
خبرنامه پیامکی مخصوص پرسنل بیمارستان ها و درمانگاه ها
برای هماهنگی پرسنل در شرایط اورژانسی بهترین و سریع ترین روش ارسال پیامک است. شرایط اورژانسی زاده مراکز پزشکی هستند و چه بهتر که این مراکز به پنل پیامک و خبرنامه پیامکی برای پرسنل مجهز باشند. ایجاد خبرنامه از طریق پنل پیامک نه تنها در مواقع اورژانسی بلکه برای هماهنگی پرسنل در مناسبت ها، تغییر شیفت ها، خبرهای پزشکی و موارد این چنینی استفاده میشود.

پیشنهاد بازاریابی برای مشاغلی که مخاطبان آنها پزشکان هستند
بانک شماره های پزشکان در سامانه نوآوران شامل هزاران شماره از پزشکان با تخصص های مختلف است. این بانک دارای شماره های دندان پزشکان، پزشکان عمومی، چشم پزشکان، متخصصان پوست و مو، روانشناسان و … است. شماره تماس داروخانه ها، آزمایشگاه ها و فروشنده های تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی هم جزو این بانک شماره هستند.
برای ارسال پیامک به این بانک شماره میتوانید استان و شهر مورد نظر خود را هم فیلتر کنید. وارد کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی میتوانند محصولات جدید خود را به داروخانه ها معرفی کنند و یا برای محصولا قدیمی خود تخفیف لحاظ کرده و برای صاحبین داروخانه پیامک ارسال کنند. یکی از هدف هایی که فروشندگان خودروهای لوکس ، املاک لاکچری و بوتیک های در محله های لاکچری نشین برای ارسال پیامک خود در نظر میگیرند بانک شماره تلفن پزشکان است.
همچنین وارد کنندگان غذای حیوانات، دکوراتورها و طلا فروشی ها، ملزومات تولد و مهمانی ها و بسیاری از مشاغل از این دست میتوانند از این بانک شماره در پنل پیامک نوآوران برای ارسال پیامک انبوه استفاده کنند.
مزایای پیامک در حوزه پزشکی در یک نگاه :
- افزایش ارتباط موثر با بیماران
- صرفه جویی در زمان بیماران برای نوبت دهی
- صرفه جویی در زمان پرسنل درمان برای نوبت دهی
- یادآوری نوبت بیماران با هزینه اندک
- ارسال نکات آموزشی در حوزه پزشکی به بیماران
- صرفه جویی در هزینه تلفن ها
- ارسال انتقادات و پیشنهادات بیماران به صورت پیامکی
- ارتباط بیشتر بین پرسنل و مدیران از طریق خبرنامه پیامکی
- اعلام وقت های کنسلی بدون صرف زمان
- اعلام نتایج آزمایشات به صورت پیامکی
بهترین سامانه پیامک برای پزشکان و متخصصین
اگر به دنبال رشد و توسعه خدمات پزشکی خود هستید و از ارتباط با بیماران به روش سنتی خسته شده اید و میخواهید در زمان خود و بیماران صرفه جویی کنید، پیشنهاد ما به شما ثبت نام در سامانه پیامکی نوآوران با تخصصی ترین امکانات برای ارتباطات شماست. بیماران با توجه به شرایط سختی که در زمان بیماری میگذرانند نیازمند مراکزی هستند که بتوانند بدون دردسر و صرف هزینه زیاد نوبت بگیرند و مراجعه کنند.
با استفاده از سامانه پیامکی نوآوران این اطمینان خاطر را به بیماران خود هدیه میدهید.