راهکارهای پیامکی برای آژانس مسافرتی
۱.هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
۲ -چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
۳-چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
۴-اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
۵-در حین رسیدن به مقصد نظر مشتری را نسبت به خدمات جویا شوید.
۶-در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
۷- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.(نظرسنجی)
۸-در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
۹- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
۱۰-پس از رسیدن به مقصد پیامکی مبنی بر معرفی آن مقصد و برنامه های خود در آنجا ارسال نمایید.
[hm_button type=”simple” title=”ثبت نام رایگان پنل پیامک !!” size=”large” url=”https://nosms.ir/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d9%be%d9%86%d9%84-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9/” target=”_blank” bg_color=”#005fbf” bg_hover=”#91a9bf” icon=”ico-user-check” margin_top=”” margin_bottom=””][/hm_button]