راهکارهای پیامکی برای آژانس مسافرتی
1.هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2 -چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
3-چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
4-اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
5-در حین رسیدن به مقصد نظر مشتری را نسبت به خدمات جویا شوید.
6-در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
7- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.(نظرسنجی)
8-در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
9- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
10-پس از رسیدن به مقصد پیامکی مبنی بر معرفی آن مقصد و برنامه های خود در آنجا ارسال نمایید.