نمایندگی سامانه پیامک

نمایندگی پنل اس ام اس چیست؟

سرویس نمایندگی پنل پیامک بستر مناسبی برای فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه و فروش سامانه پیامک است. این سرویس به صورت نمایندگی مستقل و قابلیت تغییر علامت تجاری ارائه می شود یعنی هر نماینده می تواند خدمات پیام کوتاه را با برند تجاری خود ارائه نماید و سامانه ای با دامنه و لوگو اختصاصی خود داشته باشد. این قابلیت برای نماینده های هر نماینده نیز وجود دارد و هر نماینده ای که از این سرویس استفاده کند می تواند با نام و برند خود فعالیت نماید. افزون بر امکان rebranding امکانات مختلفی در سرویس نمایندگی پنل پیامک پیش بینی شده تا هر فردی که علاقمند به ارائه خدمات پیام کوتاه است بتواند با سرمایه گذاری اندک و بدون وابستگی به سایر سرویس دهندگان، سامانه پیامک اختصاصی خود را راه اندازی نموده و به کسب و کار بپردازد.

نحوه درآمد نماینده

فروش پنل پیامک

مشتریان خود را در همه جا جستجو کنید. موسسات و شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، انتشارات، شعب بیمه و … همه جزو مشتریان شما هستند. شما با فروش ۲۰ پنل در ماه در حدود ۳.۶ میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت.

پیامک‌های ارسالی کاربران

تعداد پیامک های ارسالی‌ شما، با افزایش کاربران به تدریج بیشتر خواهد شد. اگر کاربران شما در روز ۵۰۰۰ پیامک (تعداد فوق العاده پایین) ارسال کنند و هر پیامک ۵ تومان برای شما سود داشته باشید، درآمد ماهیانه شما از این طریق ۷۵۰ هزار تومان خواهد بود.

فروش خط اختصاصی

بخشی از درآمد شما از فروش خطوط اختصاصی خواهد بود. هر چقدر که شمارۀ فروخته شده رندتر باشد، سود شما نیز بیشتر خواهد بود. با فروش ۱۰ خط با سود متوسط ۵۰ تومان، سود ماهانه شما از فروش خطوط اختصاصی به ۵۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

فروش سامانۀ نمایندگی

خود شما نیز می‌توانید اقدام به فروش سامانه‌های نمایندگی کرده و از این طریق کسب درآمد کنید. به این ترتیب علاوه بر سود عایده در زمان فروش سامانۀ نمایندگی، بروی پیامک‌های ارسالی نمایندۀ خود نیز سود خواهید داشت.

امکانات نمایندگی

امکاناتی که با خرید نمایندگی پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد

اتصال به درگاه بانکی شما

درگاه بانکی خود را بر روی سامانه تعریف کنید، تا پرداختی های کاربران مستقیما به حساب شما واریز گردد.

ایجاد همکــــار

برای مدیریت سامانه، همکاران خود را به همراه دسترسی های مدیریتی آن ها مشخص کنید تا بتوانید کارهای مدیریت سامانه را واگذار کنید.

تعریف هزینه شماره اختصاصی

برای مدیریت سامانه، همکاران خود را به همراه دسترسی های مدیریتی آن ها مشخص کنید تا بتوانید کارهای مدیریت سامانه را واگذار کنید.

بررسی , آمار و گزارش گیری

از تمام فعالیت‌های سامانه گزارش گرفته و از جزئیات پرداختی ها، فعالییت ها، ارسال های انبوه، مدارک ارسالی کاربران و… کاربران خود آگاه باشید.

افزودن بانک شماره موبایل

علاوه بر دسترسی شما و کاربران به بانک شماره ها، بانک شماره های خود را به سامانه اضافه کنید و با یک کلیک دسترسی آن را به کاربران خود بدهید.

شخصی سازی سامانه

ظاهر سامانه را برای کاربران خود شخصی سازی کنید یا در زمان دلخواه خود برای کاربران پیام های مد نظر خود را نمایش دهید.

تعرفه دریافت پنل نمایندگی

نمایندگی

۴۹۹,۰۰۰تومان/دائمی

برای حرفه ای ها

هر پیامک ۷۲ تومان
ایجاد نامحدود کاربر
ایجاد نامحدود نماینده
تنظیم دامنه اختصاصی
خط خدماتی اشتراکی
شماره اختصاصی هدیه
اتصال به درگاه پرداخت اختصاصی
ثبت نام و فعال‌سازی لحظه ای

نیازمند اطلاعات بیشتری هستید؟

بی صبرانه منتظر صدای گرم شما هستیم، همین الان تماس بگیرید.