مارس, 2019 بدون نظر مقالات

اصول ارسال اس ام اس تبلیغاتی:

هر تبلیغاتی اصول و روشی دارد، که در صورت اجرا شدن می توانید در آن موفق شوید.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی هم قوانین خاص مربوط به خودش را  دارد.

یکی از نکاتی که حتما لازم است در زمان ارسال پیامک تبلیغاتی رعایت کنید، زمان مناسب ارسال است.

به این معنی که پیامک تبلیغاتی شما زمانی به دست مخاطب هدف برسد، که باعث ایجاد مشکل و یا دردسر برای مخاطب نکند.

چند مثال ساده :

تصور کنید مدیریت یک مکان تفریحی ، قصد دارد جهت تبلیغات از پنل ارسال پیامک خود استفاده کند تا خانواده ها را به عنوان مخاطب هدف جذب کند.

اکثر افراد یک خانواده در طول هفته، درگیر کار و مشغله های روزمره خود می باشند و زمانی برای تفریح ندارند.

پس ارسال اس ام اس تبلیغاتی درمورد این موضوع، در طول هفته اثربخشی زیادی نخواهد داشت.

اما خانواده ها اکثرا  آخر هفته ها زمانی برای تفریح خود اختصاص میدهند.

پس زمان مناسب برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی می تواند پنجشنبه و جمعه ها باشد.

زیرا در این زمان افراد یک خانواده دور هم جمع می شوند و برای استراحت و دور شدن از فضای کار و تنش های روزمره، نیاز به یک مکان تفریحی دارند.

این تایم برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی مناسب بوده و  می تواند اثر بخشی تبلیغ را بالا تر ببرد.

یک مثال دیگر:

مثال دیگری که در این رابطه می توان زد به این صورت است که تصور کنید یک دندانپزشک می خواهد برای مطب خود از تبلیغات به روش ارسال پیامک انبوه استفاده کند.

برای این شغل بهتر است که در طول هفته ارسال اس ام اس تبلیغاتی انجام شود. چون بازدهی بیشتری دارد و افراد در طول هفته بیشتر تمایل دارند که کارهای خود را به اتمام برسانند.

آیا ساعت ارسال در سرعت ارسال تاثیر دارد؟

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه، ساعاتی وجود دارد که ترافیک کمتری در اپراتورها وجو دارد.

ارسال پیامک انبوه در این زمان ها، باعث می شود پیامک شما سریع تر به دست مخاطب برسد.

در ساعاتی حوالی عصر یعنی ساعت 17 به بعد تا حدود 21 شب بهترین زمان برای تبلیغات پیامکی از طریق پنل پیامکی می باشد.

اما باید دقت کنید ساعاتی مانند 22 شب به بعد زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست.

در این ساعات خانواده ها در حال استراحت هستند و ممکن است پیامک شما بار و انرژی منفی برای آن ها داشته باشد.

مورد بعدی که حتما باید رعایت شود این است که دقت کنید برای چه کسانی پیام می فرستید. مثلا در ساعات اداری برای کارمندان پیام تبلیغاتی نفرستید.

با ذکر مثال های بالا به این نتیجه می رسیم که انتخاب ساعت ارسال پیامک انبوه با توجه به نوع مشتری و کسب و کار آن ها متفاوت است و می تواند نتیجه منفی یا مثبت در روند تبلیغات شما بگذارد. پس به این موارد بیشتر دقت کنید.

چه روزهایی از هفته برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی بهتر است؟

همان طور که در بالا مشاهده کردید ما به بررسی ساعت های ارسال اس ام اس تبلیغاتی پرداختیم و شغل های متفاوتی را مثال زدیم که در هر کدام این زمان ها متفاوت بود.

با توجه به مطالب بالا می توانیم این نتیجه را بگیریم، که روزهایی که قرار است ارسال پیامک انبوه داشته باشیم برای هر کسب و کاری متفاوت است.

اگر شما صاحب سینما یا پارک تفریحی یا سالن تئاتر هستید، برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی  خود، بهتر است در روزهای آخر هفته اقدام کنید.

اما اگر پزشک هستید و می خواهید برای مطب خود تبلیغات انجام دهید، باید در روزهای کاری و وسط هفته این پیام را ارسال کنید.

پس نتیجه می گیریم که روزها و ساعت های ارسال اس ام اس تبلیغاتی،  قانون و ویژگی هایی داردکه اگر می خواهیم پیام های ما نتیجه بخش باشد باید رعایت شود.

تعداد کاراکتر ارسالی در اس ام اس تبلیغاتی باید چه تعداد باشد؟

 

  1. تعداد برای پیامک های فارسی:

  • صفحه اول: 70 کاراکتر
  • صفحه دوم: 64 کاراکتر
  • صفحه سوم: 67 کاراکتر
  • صفحه چهارم: 67 کاراکتر
  • از صفحه چهارم به بعد: 67 کاراکتر
  1. تعداد برای پیامک های لاتین:

  • صفحه اول: 160 کاراکتر
  • صفحه دوم: 146 کاراکتر
  • صفحه سوم: 153 کاراکتر
  • صفحه چهارم: 153 کاراکتر
  • از صفحه چهارم به بعد: 153 کاراکتر

محتوای یک متن تبلیغاتی چگونه باشد؟

کپی رایتینگ ، یاهمان طراحی متن تبلیغ ، در ارسال پیامک ، یکی از مهمترین موارد میباشد.

بایدسعی کنید از تعداد کاراکتری که در اختیار دارید بهترین استفاده را بکنید.

این پیام با استفاده از محتوا با مخاطب ارتباط برقرار می کند پس تا جایی که ممکن است در محتوای آن باید دقت شود.

متن پیام تبلیغاتی باید محترمانه و دوستانه باشد:

معنی این جمله این است که در یک پیام تبلیغاتی نحوه بیان و نوشتن متن، باید طوری باشد که خواننده احساس صمیمیت و امنیت داشته باشد.

در این صورت به شما و برند و کسب و کار شما اعتماد می کند و می تواند منجر به فروش شود.

 

 بسیار مهم است که پیام تبلیغاتی خود را چگونه شروع کنید:

جملات اولی که در ارسال پیامک انبوه به کار می برید یکی از مهمترین جملات است.  شما در ابتدای پیام این را تعیین می کنید که آیا مخاطب به ادامه پیام شما توجهی بکند یا خیر!

در صورتی که جملات اول پیام شما پرانرژی و جذاب باشد احتمال اینکه آن پیام کامل خوانده شود زیاد است.

کلمات و جملات زیادی هستند که باعث می شود توجه مخاطب به پبام شما جلب شود. عباراتی مثل: توجه!! تخفیف فوق العاده، بشتابید و… از این قبیل جملات هستند.

این جملات می توانند در خواندن پیام شما موثر باشد. سامانه ارسال و دریافت پیامک یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات می باشد.

توجه به چگونگی به پایان رساندن متن تبلیغاتی:

این مرحله بسیار مهمی است. به این معنی که اگر پیامک شما تا آخر خوانده شود، یعنی شما در معرفی و تبلیغات خود 90درصد موفق عمل کرده اید.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که، در پایان متن تبلیغاتی خود باید راه ارتباطی خود و مشتری را مشخص کنید.

مشتری باید بتواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کند.

تیم پشتیبانی یک سامانه پیامک حرفه ای، میتواند در انتخاب زمان مناسب ارسال، شما را راهنمایی کند.

سامانه پیامک نوآوران با 9سال سابقه فعالیت در این زمینه و بهره مندی از تیم پشتیبانی قوی آماده ارائه سامانه پیامک حرفه ای جهت ارسال و دریافت پیامک از تمامی اپراتورهای موجود می باشد.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *