راهکارهای پیامکی

  • سازمان ها و ادارات دولتی
    اداره راه و ترابری

    1- شناسایی و بررسی امکانات اداره از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه نوآوران

    2- ارسال پیام کوتاه جهت پیشبرد اهداف اداره راه و ترابری

    3- ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی پرسنل از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    4- ارسال پیام جهت اعلام دوره های آموزشی متنوع در زمینه های عمومی و تخصصی

    5- ارسال اس ام اس اطلاع رسانی بهسازی و روکش های آسفالتی

    6- هماهنگی و تایید واحدهای ستادی اداره با ارسال پیام کوتاه

    7- همکاری با پلیس راه در جهت اجرای وظایف محوله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه نوآوران

    8- ارسال پیام جهت بررسی مسائل و روش های موجود حمل و نقل

    9- همکاری و هماهنگی پیامکی با سایر موسسات زیربط در جهت رفع مشکلات اداره راه و ترابری

    10- ارسال بخشنامه ها و مصوبات به کارکنان با سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه نوآوران

    11- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران

    12- اطلاع رسانی پیامکی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده ، شرایط غیر مترقبه و…)

    13- برگزاری نظر سنجی پیامکی جهت پیشبرد اهداف اداره راه و ترابری

    14- اطلاع رسانی از ایجاد مزایده و یا مناقصه و… با سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    15- ایجاد سامانه دریافت انتقادات و شکایات و پیشنهادات

    اداره گاز

    1- ارسال پیام های هشداری و خبری به عموم (اطلاع رسانی قطع گاز، ارسال اخطاریه قطع گاز، ارسال و دریافت شماره کنتور از طریق سامانه،خبر رسانی به کلیه همکاران و ارسال نیرو و متخصصین جهت بازدید و رفع مشکلات قطعی گاز از طریق پیام کوتاه)

    2- آموزش عمومی برای جلوگیری از بروز حوادث و گازگرفتگی از طریق ارسال اس ام اس

    3- هماهنگی و همکاری با سایر ارگانها از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    4- بررسی و رسیدگی برکلیه امور ایمنی از طریق ارسال پیامک

    5- اعلام برگزاری دوره های آموزشی به کارکنان و اعضاء با ارسال اس ام اس

    6- اطلاع رسانی پیامکی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده ، شرایط غیر مترقبه و …)

    7- تهیه و جمع آوری پیامکی آمار مربوط به مصدومین در رابطه با حوادث و سایر امور مشابه

    8- ارسال پیام کوتاه جهت هماهنگی و همکاری با واحدهای زیربط

    9- سازماندهی و اعلام گروهها و واحدهای ذیربط از طریق ارسال پیام کوتاه

    10- معرفی خدمات اداره گاز به عموم از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه نوآوران

    11- اعلام جلسات کاری، بخشنامه ها و مصوبات به اعضاء و همکاران با ارسال اس ام اس

    12- ارسال پیام تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران

    13- برگزاری نظرسنجی پیامکی جهت پیشبرد اهداف اداره گاز

    14- تنظیم بخش منشی پیامک جهت اطلاع رسانی از لیست تعرفه ها و خدمات اداره به مشترکین

    15- تنظیم وب سرویس بر روی سامانه و ارسال اتوماتیک پیام پس از ثبت مشخصات مشترکین

    16- تنظیم وب سرویس و منشی پیامک پس از ارسال شناسه قبوض و اطلاع از مبلغ بدهی مشترکین

    17- ایجاد سامانه دریافت شکایات ، انتقادات و پیشنهادات

    جمعیت هلال احمر

    1- معرفی فعالیت های جمعیت هلال احمر به جامعه از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه

    2- جلب همکاری مردم و نهادها در هلال احمر از طریق ارسال پیام

    3- ارسال پیام جهت معرفی خدمات اجتماعی و اهداف و برنامه های سازمان هلال احمر

    4- ارسال پیامهای تبریک و تسلیت و تسکین آلام بشری برای عموم

    5- اطلاع رسانی در مواقع ضروری

    6- عضو گیری از بین نوجوانان و جوانان داوطلب از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام

    7- تهیه و جمع آوری آمار متقاضیان داوطلب امدادگر

    8- تنظیم برنامه بازدید مردم از فعالیت ها و خدمات انجام شده توسط سازمان هلال احمر از طریق ارسال پیام

    9- سازماندهی و اعلام گروه ها و واحدهای سازمانی از طریق ارسال پیام

    10- معرفی خدمات امدادی در هنگام بروز حوادث و سوانح از طریق ارسال پیام

    11- اعلام جلسات کاری به اعضاء و همکاران

    12- برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف سازمان هلال احمر

    13- ایجاد سامانه دریافت انتقادات و پیشنهادات

    14- نظر سنجی عمومی جهت رضایت مندی عموم از عملکرد جمعیت هلال احمر

    دفاتر امام جمعه

    1- ارسال پیام کوتاه جهت دعوت عمومی به شرکت در راهپیمایی، نماز جمعه، مراسمات مذهبی و غیره

    2- ارسال پیام کوتاه جهت معرفی و تشویق اسوه های اخلاقی و تربیتی

    3- تقویت مبانی دینی و اعتقادی و تحکیم پایه های معرفتی از طریق ارسال پیام کوتاه

    4- ارسال پیام کوتاه جهت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و اقامه شعاعر اسلامی

    5- ایجاد ارتباط متقابل بین مردم و امام جمعه از طریق پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه

    6- همکاری و هماهنگی درجهت اجرای برنامه ها با دیگر ستادها و موسسات با ارسال اس ام اس

    7- ارسال پیام کوتاه گروهی جهت ارائه خدمات معنوی و ارشادی به عموم

    8- جلب مشارکت های مردمی در اجرای برنامه ها از طریق ارسال و دریافت پیام کوتاه

    9- اعلام برگزاری مراسمات و جلسات به اعضاء و عموم از طریق ارسال و دریافت پیام کوتاه

    10- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به عموم

    11- اطلاع رسانی در مواقع ضروری جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و… از طریق پنل اس ام اس

    12- برگزاری نظرسنجی پیامکی جهت پیشبرد اهداف دفاتر امام جمعه

    13- ایجاد سامانه پیامکی دریافت انتقادات و پیشنهادات

    دفاتر شورای شهرها

    1- بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    2- نظارت و پیگیری برحُسن اجرای مصوبات شورا و طرح های مصوب در امور شهرداری و سایر سازمانهای خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه

    3- اطلاع رسانی در مواقع ضروری (تغییر ساعات ملاقات، شرایط غیر مترقبه و…) از طریق پنل ارسال اس ام اس

    4- رسیدگی به درخواست های واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    5- ارسال پیامک جهت برنامه ریزی در خصوص مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی، افتصادی، عمرانی ،فرهنگی ، آموزشی

    6- تشویق و ترغیب مردم در خصوص گسترش مراکز تفریحی، ورزشی و فرهنگی با هماهنگی دستگاه ها از طریق سامانه پیام کوتاه

    7- پیگیری امور بهداشت حوزه شهری از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    8- اعلام نرخ کرایه و وسایل نقلیه درون شهری از طریق سامانه ارسال پیامک انبوه

    9- اعلام جلسات کاری، پیام تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران با پنل پیام کوتاه

    10- برگزاری نظرسنجی پیامکی جهت پیشبرد اهداف شورای شهر

    11- ایجاد سامانه پیام کوتاه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    12- ایجاد امکان برقراری ارتباط مستقیم مردم با ریاست و دفتر و پیگیری راحت تر سوالات و مشکلات

    سازمان تاکسیرانی

    1- استفاده از سامانه ارسال پیامک جهت ابلاغ آئین نامه های اجرایی و دستورالعمل های مربوط به دارندگان تاکسی

    2- استفاده از سامانه ارسال پیامک جهت هماهنگی نحوه سرویس دهی سیستم تاکسیرانی با سایر وسایل حمل و نقل عمومی

    3- تهیه و جمع آوری آمار مربوط به نیازهای آتی شهر از لحاظ تعدادتاکسی، برای سرویس های عمومی ویژه با ارسال اس ام اس

    4- استفاده از سامانه پیام کوتاه رایگان جهت بالابردن سطح دانش و کارایی پرسنل و رانندگان تاکسی در امور تاکسیرانی

    5- استفاده از سامانه پیام کوتاه رایگان جهت اتخاذ روش های مناسب برای نظم بخشیدن به سیستم تاکسیرانی

    6- اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و…) با پنل اس ام اس

    7- ارتباط مستمر با رانندگان مشغول به کار درسازمان تاکسیرانی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    8- اعلام میزان کرایه و تعرفه های حمل و نقل مسافر درون شهری برای عموم از طریق ارسال پیامک گروهی

    9- استفاده از سامانه ارسال اس ام اس جهت تمدید اعتبار پروانه تاکسیرانی به متقاضیان

    10- تهیه و جمع آوری اطلاعات در خصوص تعداد پروانه تاکسیرانی و تعداد تاکسی های موجود با پنل پیام کوتاه

    11- اعلام استخدام افراد مورد نیاز از طریق ارسال پیامک انبوه

    12- نظرسنجی پیامکی برای رضایت مندی مردم از انجام و ارائه خدمات سازمان تاکسیرانی

    13- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء رانندگان و غیره

    14- دعوت اعضاء و همکاران به جلسات با ارسال اس ام اس

    15- ایجاد سامانه پیامکی دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    سازمان تبلیغات اسلامی

    1- شناسایی و بررسی امکانات سازمان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه نوآوران

    2- ارسال پیامک جهت پیشبرد اهداف سازمان

    3- ارسال پیام کوتاه گروهی جهت احیاء و اشاعه معارف دینی، فرهنگ و تاریخ تشیع

    4- ارسال پیامک انبوه جهت مقابله با فرهنگ منحط بیگانه و نفی آن با شناسایی نقاط ضعف

    5- تلاش برای هدایت افکار عمومی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    6- عرضه فراورده ها و آثار فرهنگی و هنری اسلامی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    7- ارسال پیامک جهت همکاری با وزارتخانه ها و دستگاه های فرهنگی، آموزشی به منظور تعمیق وگسترش فرهنگ دینی

    8- شناسایی و تشویق کلیه آثارعلمی، فرهنگی و هنری در توسعه فرهنگی دینی با پنل پیام کوتاه

    9- جلب مشارکت های مردمی در اجرای برنامه ها از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    10- همکاری علمی و تحقیقاتی و کمک به توسعه کمی و کیفی مراسم فرهنگی، مذهبی و مردمی با پنل اس ام اس

    11- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران

    12- اطلاع رسانی در مواقع ضروری جلسات فوق العاده، شرایط غیرمترقبه و… با پنل پیام کوتاه

    13- برگزاری نظرسنجی پیامکی جهت پیشبرد اهداف سازمان

    14- دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات با سامانه پیام کوتاه

    سازمان صنایع و معادن

    1- شناسایی و بررسی نیازها و امکانات صنعتی از طریق ارسال و دریافت پیام کوتاه

    2- تشویق مردم به سرمایه گزاری صنعتی در طرح های مورد نیاز استان از طریق سیاست های بازاریابی پیامکی

    3- ارسال پیام کوتاه در جهت شناسایی و حمایت از مخترعین

    4- ایجاد ارتباط دو طرفه بین مراکز صنعتی، علمی و دانشگاهی از طریق ارسال و دریافت پیام کوتاه

    5- تنظیم گزارش ها و اطلاعیه ها جهت افکار عمومی از پیشرفت بخش صنعت و معدن از طریق ارسال و دریافت پیام

    6- اطلاع رسانی در مواقع ضروری با ارسال پیامک انبوه

    7- رسیدگی به درخواست های واصله از طریق ارسال و دریافت پیام کوتاه

    8- ارسال پیامک جهت هماهنگی و همکاری با واحدهای زیربط

    9- آموزش کارشناسان و واحدهای مختلف صنعتی از طریق ارسال اس ام اس

    10- اعلام جلسات کاری به اعضاء و همکاران با ارسال پیامک

    11- سازماندهی و اعلام گروه ها و واحدهای زیربط از طریق ارسال پیام کوتاه

    12- معرفی خدمات صنعتی به عموم از طریق ارسال پیامک انبوه

    13- ارسال پیام تبریک و تسلیت به اعضاء همکاران

    14- ارسال بخشنامه ها و مصوبات کارکنان واحده های ذیربط با سامانه پیام کوتاه

    15- برگزاری نظرسنجی پیامکی جهت پیشبرد اهداف سازمان صنایع و معادن

    16- ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی

    1- شناسایی و بررسی امکانات سازمان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    2- ارسال پیام کوتاه جهت پیشبرد اهداف سازمان

    3- اطلاع از برگزاری گردهمایی های فرهنگی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    4- نظارت برفعالیت های فرهنگی، هنری، تبلیغاتی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیامک

    5- ارسال پیامک جهت برنامه ریزی فرهنگی تبلیغی در جهت همکاری بیشتر مردم با دولت

    6- ارسال پیام انبوه جهت گسترش فرهنگ انقلابی اسلامی

    7- شناسایی و تشویق کلیه آثار علمی، فرهنگی و هنری مناسب در توسعه فرهنگ دینی با پنل اس ام اس

    8- جلب مشارکت مردم در اجرای برنامه ها از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    9- اعلام برگزاری مراسمات و جلسات کاری و عمومی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیامک

    10- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران

    11- اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و…) با پنل اس ام اس

    12- برگزاری نظرسنجی پیامکی جهت پیشبرد اهداف سازمان فرهنگ ارشاد اسلامی

    13- ایجاد سامانه پیام کوتاه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    سازمان های آتش نشانی

    1-ارسال پیام های هشداری انبوه به عموم

    2-آموزش عمومی برای جلوگیری از بروز آتش سوزی از طریق ارسال پیامک انبوه آموزشی

    3-همکاری و هماهنگی با خدمات شهری از طریق ارسال و دریافت پیام کوتاه

    4-بررسی و رسیدگی به کلیه امور ایمنی از طریق ارسال پیام کوتاه

    5-اعلام دوره های آموزشی به کارکنان و اعضاء از طریق پنل اس ام اس

    6-تدوین سیستمی برنامه ریزی شده و اموزشی برای هشدار به مردم (مانند ارسال انبوه و دوره ای پیامک اطلاع رسانی به مردم از چندی قبل از شروع مراسم هرساله چهارشنبه سوری)

    7-اطلاع رسانی پیامکی در مواقع ضروری (درجلسات فوق العاده، شرایط غیرمترقبه و…)

    8-ارسال پیام کوتاه جهت همکاری و هماهنگی با واحد های ذیربط

    9-معرفی خدمات سازمان آتش نشانی به عموم از طریق سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی

    10-اعلام جلسات کاری و پیام های تبریک و تسلیت به همکاران و اعضاء

    11-ارسال بخشنامه ها و مصوبات به واحدهای زیر مجموعه و کارکنان با ارسال sms

    12-برگزاری نظرسنجی پیامکی جهت پیشبرد اهداف آتش نشانی

    13-ایجاد سامانه پیام کوتاه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    سازمانهای دولتی

    1- انتشار اخبار سازمان

    2- دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارش های مردمی

    3- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی

    4- نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد

    5- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها

    6- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان

    7- اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده آخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش

    8- اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان

    9- ارسال پيامكهای فرهنگی و جذاب بصورت روزانه يا هفتگی برای پرسنل

    10- اعلام جلسات مديران از طريق پيامک با امكان قابليت گزارشگیری

    11- زمانبندی وقایع مورد نظر خود را به صورت خورکار به متقاضیان از طریق پیام کوتاه ارسال نمائید.

    12- عملکرد سازمان را مورد نظر سنجی عمومی قرار داده و از نتایج ان را به صورت آماری استفاده نمائید.

    13- در هر زمان بدون هیچگونه اتلاف وقت و محدودیت به تمامی مخاطبین خود پیام کوتاه ارسال نمائید و از آنها درخواست تائید دریافت پیام کوتاه را نمائید.

    شهرداری ها

    1- ایجاد ارتباط بامردم، شوراهای علمی و… به منظور انعکاس فعالیت های شهردای از طریق ارسال پیام کوتاه

    2- تنظیم برنامه بازدید مردم از فعالیت های انجام شده توسط سازمانها و موسسات شهردای از طریق ارسال پیام

    3- پیگیری وظایف شهرداری در اتباط با تشریک مساعی با موسسات فرهنگی، بهداشتی و تربیتی از طریق پیام کوتاه

    4- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء، همکاران و شهروندان

    5- اطلاع رسانی پیامکی در مواقع ضروری (درجلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و…)

    6- دعوت اعضاء و همکاران به جلسات وسمینارها با ارسال اس ام اس

    7- تهیه و جمع آوری آمار مربوط به شهرداری با پنل پیام کوتاه

    8- اعلام جلسات کاری و ارسال آخرین اخبار به همکاران با ارسال پیامک

    9- برگزاری نظر سنجی پیامکی جهت سنجش رضایت مندی و پیشبرد اهداف شهرداری

    10- ایجادسامانه پیام کوتاه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    فرمانداریها

    1-هماهنگی اداری بین اعضاء فرمانداری، بخشداری و واحدهای ذیربط از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام

    2-اعلام جلسات کاری به همکاران و اعضاء با ارسال اس ام اس

    3-ارسال آخرین اخبار به کارکنان با سامانه پیام کوتاه

    4-ارسال پیامکی بخشنامه ها و مصوبات به کارکنان و واحدهای ذیربط

    5-ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران

    6-اطلاع رسانی در مواقع ضروری (درجلسات فوق العاده، شرایط غیرمترقبه و…) با پنل اس ام اس

    7-هماهنگی شوراها در زمینه امور سامان دهی و مساعدت از طریق سامانه پیام کوتاه

    8-ایجاد ارتباط با مردم و مسئولین از طریق ارسال و دریافت پیام کوتاه

    9-ابلاغ دستورالعمل و ارائه گزارش های لازم از طریق ارسال پیام کوتاه

    10-برگزاری نظرسنجی پیامکی جهت پیشبرد اهداف فرمانداری

    11-ایجاد سامانه پیام کوتاه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    فرهنگسراها

    1- ارسال پیامک تبلیغاتی جهت ثبت نام دوره های جدید آموزشی

    2- ارسال پیامک انبوه جهت برگزاری همایش ها و نمایشگاهها

    3- اطلاع رسانی پیامکی جهت تغییر برنامه کلاس ها به هنرجویان

    4- برگزاری نظر سنجی و مسابقات فرهنگی و هنری با سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    5- ارسال خودکار پیامک تبریک به مناسبت مختلف نظیر تاریخ تولد، ازدواج و…

    6- پس ازخروج ثبت نام کنندگان میتوانید پیامکی حاوی تشکرازحسن انتخاب شما برای وی ارسال کنید

    کمیته های امداد

    1- ارسال پیام کوتاه جهت جذب حامی

    2- معرفی طرح های کمیته مانند: طرح اکرام، طرح آزادی محکومین، حمایت مالی و معنوی و دعوت از مردم برای مشارکت با ارسال پیامک انبوه

    3- اعلام شماره حساب جهت واریز نقدی طرح های مختلف (طرح اکرام و …) با ارسال پیام کوتاه

    4- گروه بندی خیرین به بخش های: اکرام، مسکن، سلامت و… و ارسال پیامک گروهی به آنها

    5- ایجاد سامانه پیام کوتاه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    6- اعلام فراخوان عمومی با ارسال پیام، به طورمثال: *کمیته امداد با طرح های متعدد منتظر شما هموطن خیر می باشد*

    7- ارسال پیامک با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی و تقارن این مراسم با طرح های کمیته امداد

    8- ارسال پیامک تشکر بعد از پرداخت خیرین: *جناب آقای … عمل خیرتان را ارج می نهیم و آرزوی توفیق از خدا را برای شما خواهانیم*

    مراکز رشد و پارک های علمی تحقیقاتی

    1-اعلام تاریخ و زمان برگزاری کارگاه های ‏آموزشی و جلسات مشاوره با ارسال پیامک

    2-اعلام وضعیت مالی واحد های مستقر با ارسال اس ام اس

    3-ارسال پیامک اخبار به واحد های مستقر

    4-اطلاع رسانی پیامکی همایش ها و کنفرانس ها

    5-ثبت نام متقاضیان برای شرکت درجلسات و ‏همایش ها با دریافت اس ام اس آن ها

    6-معرفی محصولات تولیدی واحدهای فناور به ‏سایر واحدها با ارسال پیامک گروهی

    7-ارسال پیامک تبلیغاتی و معرفی محصولات واحدهای فناور ‏به سازمان ها وکارخانجات

    8-اطلاع رسانی نشریات مرکز با سامانه ارسال پیام کوتاه

    9-برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی ‏با پنل اس ام اس

    10-دریافت نظرات واحدها با سامانه دریافت پیام کوتاه

    11-معرفی خدمات جدید مرکز سازمان ها و ادارات با ارسال پیام کوتاه

    12-ارسال پیامک انبوه جهت دعوت به همکاری و استخدام

    13- فراخوان مناقصات با ارسال پیامک

    14-اطلاع‎ ‎رسانی پیامکی برگزاری جلسات

    15-ارسال پیام های دعوت به همکاری و استخدام

    16-برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی از طریق پنل ارسال اس ام اس

    17-دریافت نظرات و شکایات مراجعین در راستای تکریم ‏ارباب رجوع

    ادارات و مراکز فرهنگی اجتماعی

    1- ساعتی پیش از حضور کارکنان در محل کار با یک پیام انگیزشی، روحیه آنان را برای شروع کار تقویت کنید.

    2- دقایقی پس از خروج کارکنان از محیط کار با ارسال پیامی از حسن انجام کار آنان تشکر کنید تا بدانند ارزش وجود آن ها را درک می کنید

    از کارکنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.3

    4-با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به کارکنان نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید

    5- با راه اندازی سیستم ارتباط با ریاست امکان رابطه مستقیم و صمیمی کارکنان با ریاست فراهم کنید

    6-موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آن ها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند

    7-در مناسبت های زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه شور و نشاط را به محیط کار تزریق کنید

    8-با ارسال پیام به خانواده های کارکنان از آن ها تشکر کنید که با حمایت عاطفی خود به پیشرفت و ارتقاء مجموعه کمک می کنند

    9-اعلام میزان حقوق مزایا و یا پاداش مناسبت ها به حساب کارمندانپیش از دریافت فیش که باعث تزریق انرژی مضاعف به آنها در ساعات کاری میشود.

    10-اعلام خدمات رفاهی و تشویقی به کارمندان مانند:تهیه بلیط استخر،کنسرت،محل اقامتی برای سفر و …

    11- اعلام جلسات مدیران و یادآوری تاریخ و زمان جلسات

  • آتلیه ها و عکاسی ها

    1- ارسال پیام خودکار به شما و مشتریان برای یادآوری قرار جلسه یا تاریخ های مهم

    2- ارسال پیامک تشکر از تماس با نام اشخاص بعد از تماس با آتلیه

    3- ارسال پیامک با نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان

    4- کاهش هزینه های تماس با مشتریان

    5- قرار دادن امکان پیگیری سفارش به مشتریان از طریق ارسال اس ام اس به شماره شما

    6- درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و برگزاری قرعه کشی های ماهانه

    7- افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان از طریق خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه

  • آرایشگاه‌ها و پیرایشگاه‌ها

    1- با ارسال یک پیامک خودکار به مشتریان خود، وقت داده شده را به ایشان یادآوری کنید.

    2- بوسیله ارسال پیامک به مشتری خود در امکانات و خدمات جدید اطلاع‌رسانی نمایید.

    3- پس از تماس شخصی با دفتر کار شما، پیامک تشکری را برای ایشان به نام خودش ارسال کنید.

    4- در مناسبت‌ها و سالگردهای خاص برای مشتری خود به نام خودش پیامکی را ارسال نمایید.

    5- به صورت خودکار تولد مشتریان خود را به آن‌ها تبریک گفته و ارائه تخفیف خاصی را به ایشان در روز تولدشان در نظر بگیرید.

    6- به مشتریان خود این امکان را بدهید تا با ارسال یک عدد خاص برای انجام امور آرایشی یا پیرایشی از شما وقت قبلی بگیرند.

    7- به مشتریان خود این امکان را بدهید تا با ارسال یک عدد خاص فهرست کامل خدمات و هزینه آن را دریافت کنند.

    8- ارتباط کارا و مداوم خود را با مشتری به طور چشمگیری افزایش دهید.

    9- هزینه‌های تماس و خدمت‌رسانی و پشتیبانی خود را با استفاده از فن‌آوری پیامک تا حد زیادی کاهش دهید.

  • آژانس مسافرتی

    1.هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.

    2 -چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.

    3-چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.

    4-اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.

    5-در حین رسیدن به مقصد نظر مشتری را نسبت به خدمات جویا شوید.

    6-در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.

    7- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.(نظرسنجی)

    8-در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.

    9- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

    10-پس از رسیدن به مقصد پیامکی مبنی بر معرفی آن مقصد و برنامه های خود در آنجا ارسال نمایید.

  • آموزشگاه راهنمایی و رانندگی

    1- ارسال پیامک جهت تشویق افراد برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی

    2- ارسال پیام انبوه و اعلام شرایط ثبت نام برای متقاضیان آموزش رانندگی

    3- ارسال و دریافت پیام کوتاه جهت ارائه مشاوره و راهنمایی برای متقاضیان

    4- اعلام شروع کلاسهای تئوری / عملی از طریق ارسال اس ام اس

    5- تهیه و جمع آوری آمار ثبت نام/ قبولی و یا چند دوره ای بودن متقاضیان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    6- ارسال پیام کوتاه هشداری و آموزشی برای متقاضیان و رانندگان

    7- اطلاع رسانی پیامکی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و تغییر ساعات کلاس…)

    8- رسیدگی به درخواست های واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    9- ارسال اس ام اس جهت هماهنگی بین ساعات آموزشی برای متقاضیان و رانندگان آموزشگاه

    10- سازماندهی و گروه بندی متقاضیان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    11- معرفی خدمات و امکانات آموزشگاه به عموم از طریق سامانه پیام کوتاه

    12- ارسال پیام تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران و متقاضیان

    13- برگزاری نظر سنجی جهت پیش برد اهداف آموزشگاه رانندگی

    14- ایجاد سامانه دریافت شکایات ، انتقادات و پیشنهادات

    15- شناسایی و بررسی نیازها و امکانات آموزشگاه از طریق ارسال و دریافت پیام

    16- ایجاد ارتباط دوطرفه بین متقاضیان و آموزشگاه از طریق ارسال و دریافت پیام

  • باشگاه های ورزشی

    1- ارسال خودکار پیام تبریک تولد ورزشکاران و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان

    2- درست کردن کلاب پیامکی ورزشکاران و ارائه تخفیف های ویژه به آنها

    3- ارسال پیامک تشکر با نام اشخاص بعد از آمدن به باشگاه

    4- ارسال پیامک برنامه و ساعت کلاسها

    5- درصورت تعطیلی و یا لغو ساعت تمرین اطلاع رسانی به ورزشکاران به وسیله پیام کوتاه

    6- ارسال پیامک با نام برای تبریک اعیاد و مراسم به ورزشکاران در کمتر از یک دقیقه

    7- افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان با ارسال و دریافت پیام کوتاه

    8- گرفتن تعرفه باشگاه توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره ی اختصاصی باشگاه

    9- برگزاری نظر سنجی، مسابقه و قرعه کشی های ماهانه در باشگاه با پنل پیام کوتاه

  • بانک ها و موسسات قرض الحسنه

    1- اعلام افتتاح حساب، اعلام موجودی به روز با ارسال پیام کوتاه

    2- اعلام قرعه کشی، اعلام اسامی برندگان، اعلام جوایز قرعه کشی با ارسال پیام کوتاه

    3- اعلام شرایط وام و سپرده گذاری ها با ارسال پیامک انبوه گروهی

    4- ارسال پیامک از طریق سامانه جهت پاسخ به انتقادات و پیشنهادات

    5- ایجاد نظرسنجی پیامکی برای رضایت مندی مردم از انجام طرح و ارائه خدمات

    6- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضا، همکاران و…

    7- دعوت اعضاء و همکاران به جلسات و سمینارها با ارسال اس ام اس

    8- ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    9- ارسال اس ام اس بخشنامه ها، مصوبات و اعلام جلسات کاری به واحدهای زیر مجموعه و کارکنان

    10- رسیدگی به درخواستهای واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

    11- ارسال پیامهای هشداری به عموم با ارسال گروهی اس ام اس

    12- اعلام پیامک اخطار به مشتریان جهت اقساط معوقه (به صورت زمانبندی ماهیانه)

    13- ارسال اخبار مهم بانک

    14- علام تراكنشهاي انجام شده از طريق اس ام اس

    15- اعلام وارد شدن به اينترنت بانك و انجام تراكنشهاي مالي از طريق اس ام اس

  • بنگاه های املاک

    1- تبلیغات گسترده با سامانه پیام کوتاه نوآوران برای فروش، اجاره یا رهن در منطقه پستی مورد نظر

    2- کمترین هزینه تبلیغات با پیامک در میان ابزار های تبلیغاتی موجود و مقرون به صرفه بودن

    3- ارسال پیامک حاوی مشخصات مسکن مورد نظر برای افراد خاص از طریق سامانه پیامک

    4- مطلع کردن مشتری از قیمت ها در صورت درخواست فرد با ارسال پیامک به سامانه(پاسخگوی خودکار)

    5- ارسال پیامک به خریداران وفروشندگان قبلی متناسب با مناسبت ها از طریق سامانه پیام کوتاه

    6- ایجاد بانک شماره های مستأجران و ارسال پیشنهادات مناسب اجاره قبل ازاتمام قرارداد مستأجر

    7- فروش سریع ملک توسط ارسال پیامک به مشتریان احتمالی

  • بیمارستانها و آزمایشگاهها

    1- سیستم نوبت دهی به بیمار

    2- اعلام نتایج آزمایش با سیستم پاسخگویی خودکار(ارسال کد ازمایش به شماره ****3000 ودریافت پاسخ یا اعلام زمان آماده شدن جواب

    3- اعلام هزینه ترخیص بیمار به صورت کلی

    4- اعلام درج دستورات پزشکی-یادداشتهای پرستاری(نکات پرستاری که باید همراه رعایت کنه) به شماره همراه بیمار

    5- اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص

    6- دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه های لازم برای ایام بعد از ترخیص

    7- ایجاد بخش نظر سنجی در خصوص خدمات قابل ارائه.

    8- پیشنهادات و انتقادات نسبت به خدمات بیمارستان و بخش های مربوطه اعم از ای سی یو -سی سی یو -پرستاری -و ….

    9- ارسال پیامك برای پرسنل و همكاران بیمارستانی به مناسبت ایام ملی و مذهبی

    10- ارسال پیام در مورد اعمال تغییرات احتمالی در شیفت بندی پرسنل

    11- ارسال پیامك بصورت روزانه یا هفتگی در قالب پیامهای فرهنگی و …

    12- در صورت استفاده از سیستم وب سرویس ارسال خودکار پیام خوش آمد گویی به مراجعین بلافاصله پس از ثبت اطلاعات

  • پایگاه های بسیج

    1- آگاهی به مخاطبین درخصوص فعالیتهای، برنامه ها و اقدامات جدید پایگاه با ارسال اس ام اس

    2- ارسال پیامک به صورت زمان بندی برای شرکت درجلسات از قبل تعیین شده

    3- اطلاع از جلسات همیشگی مثلاً اعلام تاریخ، ساعت و مکان هرهفته از طریق ارسال پیامک

    4- ارسال پیام های مختلف فرهنگی ازقبیل، حدیث، شعر و … به صورت روزانه و یا هفتگی برای همه یا گروه های خاص

  • دفاتر بیمه

    1- ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه ای (تخفیفات و موارد تعریف شده)

    2- ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند .

    3- ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد

    4- اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک

    5- ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان

    6-اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن

    7- اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای

    8-ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری

    9- آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه

    10- برگزاری نظرسنجی ومسابقات

    11- ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود

    12- ارسال پیامک برای گروه خاص، برای منطقه خاص، برای کد خاص

    13-ارسال لیست تعرفه های انواع بیمه ها پس ازتنظیم منشی پیامک به صورت خودکار

  • رستوران و کافی شاپ

    1-تبریک اتوماتیک تولد مشتریان و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان

    2-درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و ارائه تخفیف های ویژه به آنها

    3-ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از آمدن به رستوران

    4-ارسال تخفیف های ویژه در اعیاد و مراسم به مشتریان

    5-ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه

    6-افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان

    7-گرفتن منو غذا توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره پیامک شما

    8-ارسال پیام به صورت وب سرویس به مشتریان پس از ثبت سفارش به صورت خودکار

    9-دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان در صندوق دریافت

    10-ارسال درخواست مشتریان مبنی بر افزودن غذا های جدید به منو رستوران

  • روابط عمومی ها

    1- انتشار اخبار سازمان

    ۲- دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی

    ۳- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی

    ۴- افکارسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد

    ۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها

    ۶- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان

    ۷- ارسال پیام های تربیتی به خانواده های کارکنان

  • سایتهای خبری و تحلیلی

    1-ارسال سر تیتر آخرین اخبار روزانه خود را برای مخاطبان:

    1. بیانیه حزب —- پیرامون حوادث اخیر جهان

    2. کشتی فرنگی و آزاد ایران قهرمان جهان شد

    3. تظاهرات مردم ایران بر علیه آل سعود وآل خلیفه بعد از نماز جمعه این هفته

    2-ایجاد سرویس اخبار پیامکی سایت خود و بابت ارسال اخبار روزانه به کاربران خود حق عضویتی را برای یک دوره 1 ماهه و یا 1 ساله دریافت کنید.

    3-معمولا هزینه تبلیغات کلیکی و یا بنری در سایت های پر بازدید برای افزایش مخاطب هزینه های بسیار بالایی خواهد داشت اما شما با ارسال پیام کوتاه میتواند مخاطبان خود را افزایش دهید و در یک اقدام هوشمندانه هزینه های تبلیغاتی خود را کاهش دهید.

    4-برقراری سیستم ارتباط با مخاطبان و نظر سنجی و ثبت انتقادات و پیشنهادات آنها و استفاده از نظرات آنها در پیشبرد هرچه بیشتر فعالیت های خود از طریق ارسال و دریافت پیامک

  • شرکت خدماتی و بازرگانی

    1-عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیامک به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید

    2- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که برای مشتريان قديمی در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

    3- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف

    4-هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

    5- تبريك مناسبتهای خاص مثل تولد و …

    6- ارسال توسط سیستم پاسخگویی خودکار سامانه

    7- مدیران می توانند قرارهای ملاقات خود را در سامانه تعریف نمایند و سامانه به صورت خود کار برای اعضا پیام ارسال خواهد نمود.

  • شرکت ها، اصناف و کسبه بازار

    1-معرفی محصولات با ارسال کد محصول به سامانه پیام کوتاه و اطلاع از قیمت آن

    2-خبرهای خاص مدیریت به پرسنل بصورت ارسال گروهی یا تکی، جلسات و آخرین تصمیمات

    3-ثبت کلیه زمانهای مهم توسط اپراتور و اعلام در سر رسید به جهت عدم فراموشی یا به تعویق افتادن آن با ارسال پیام

    4-اعلام ابلاغیه ها، اطلاعیه ها، بخشنامه ها، مصوبات به صورت آنی و ساده با ارسال اس ام اس

    5-ارسال اس ام اس از زمان چک و سر رسید اسناد پرداختی جهت جلوگیری از برگشت چک

    6-اعلام زمان پرداخت لیست بیمه با ارسال پیام کوتاه

    7-اعلام زمان دریافت حقوق و مزایا به پرسنل برای مراجعه با ارسال پیامک

    8-ارسال پیامک یادآوری نمایشگاهها و دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاهها

    9-استعلام نمایندگان و یا شعب پیرامون وضعیت بدهی خود به صورت غیر حضوری و بدون محدودیت زمانی و مکانی و فقط با ارسال کد خود به شماره اختصاصی و نهایتا پاسخ سریع سیستم بصورت خودکار

    10-ارسال پیامک تغییرات فوری و ضروری پیرامون تغییر قیمت ها، ساعات کاری، تعطیلی، اعلام برنامه های فوق العاده، هزینه ها و برنامه های جانبی و تشکیل جلسات نمایندگان، شرکاء و…

    11-درج شماره اختصاصی ارسال پیام کوتاه شرکت بر روی کالاهای خود و اقدام به برگزاری مسابقه و یا نظر سنجی

    12-موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیام کوتاه به کارکنان تبریک بگویید تا آنها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند.

    13-استعلام اصالت کالا با ارسال بارکد کالا به شماره اختصاصی رسال پیام کوتاه شرکت

  • فروشگاهها

    1-هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.

    2-چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

    3-عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.

    4-لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

    5-با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.

    6-هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید

    7-هنگامیکه فستیوال فروش آخر فصل دارید با ارسال پیامک به مشتریان اطلاع رسانی کنید تا لذت خرید در شرایط ویژه را به آنها القا کنید.

  • فروشگاه‌های پوشاک و مد

    1- اطلاعات طبقه‌بندی شده مشتریان خود را بصورت مکانیزه در لحظه جمع‌آوری و ثبت نمایید.

    2- پس از بازدید مراجعین از مزون و یا بوتیک شما، پیامک تشکری را برای ایشان به نام خودش ارسال کنید.¬¬

    3- تاریخ برگزاری مزون بعدی را به مشتریان خود یادآوری کنید.

    4- در مورد حراجی‌های تازه و حتی مدل‌ها، جنس‌ها و رنگ‌بندی‌های تازه که عرضه می‌شود به مشتریان پیشین خود اطلاع‌رسانی کنید.

    5- در مناسبت‌ها و سالگردهای خاص برای مشتری خود به نام خودش پیامکی را ارسال نمایید.

    6- به صورت خودکار تولد مشتریان خود را به آن‌ها تبریک گفته و ارائه تخفیف خاصی را به ایشان در روز تولدشان در نظر بگیرید.

    7- با ارائه فاکتور فروش و یا برگه قرعه‌کشی به مشتری خود از وی برای ارسال شماره سریال آن به سامانه پیامک شما و شرکت در قرعه‌کشی‌های آینده دعوت نمایید.

    8- اطلاعات طبقه‌بندی شده مشتریان خود را که جمع‌آوری و ثبت نموده بودید export کرده و در بررسی‌های آماری و خدمت‌رسانی بیشتر و همچنین کیفیت‌سنجی سفارش‌های مطلوب مشتری خود استفاده نمایید.

    9- ارتباط کارا و مداوم خود را با مشتری به طور چشمگیری افزایش دهید.

    10- هزینه‌های تماس و خدمت‌رسانی و پشتیبانی خود را با استفاده از فن‌آوری پیامک تا حد زیادی کاهش دهید.

  • کارخانجات

    1-ساعتی پیش از حضور کارکنان در محل کار با یک پیام انگیزشی، روحیه آنان را برای شروع کار تقویت کنید.

    2-دقایقی پس از خروج کارکنان از محیط کار با ارسال پیامی از حسن انجام کار آنان تشکر کنید تا بدانند ارزش وجود آن ها را درک می کنید.

    3-از کارکنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.

    4- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به کارکنان نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

    5- موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آن ها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند.

    6- در مناسبت های زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه شور و نشاط را به محیط کار تزریق کنید.

    7- با ارسال پیام به خانواده های کارکنان از آن ها تشکر کنید که با حمایت عاطفی خود به پیشرفت و ارتقاء مجموعه کمک می کنند.

  • مدارس ، مهد کودک ها ، آموزشگاه ها

    1-اعلام و دعوت به جلسات به همکاران، اعضاء و اولیاء با ارسال پیام گروهی

    2-ارسال آخرین اخبار به کارکنان و اولیاء با پنل اس ام اس

    3-ارسال پیامکی بخشنامه ها و مصوبات به واحدهای زیر مجموعه و کارکنان

    4-ارسال پیام های تبریک و تسلیت به همکاران، اعضاء، دانشجویان، اولیاء و …

    5-اعلام نمرات دانش آموزان و دانشجویان با ارسال نظیر به نظیر سامانه پیام کوتاه

    6-ارسال اس ام اس به دانشجویان جهت انتخاب واحد و آغاز نام نویسی

    7-برگزاری نظرسنجی پیامکی جهت پیشبرد سطح آموزش

    8-امکان برگزاری مسابقه پیام کوتاه بین دانش آموزان و یا دانشجویان

    9-ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای معرفی توانمندی ها آموزشگاه و دانشگاه

    10-ایجاد سامانه پیام کوتاه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    11-ارسال غیبت دانش آموزان به والدین آنها با ارسال sms

    12-اعلام زمان توزیع کارنامه دانش آموزان به والدین با ارسال اس ام اس

    13-با ارسال پیام کوتاه والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موقعیت دانش آموز قرار دهید

    14-استعلام والدین پیرامون وضعیت تحصیلی دانش آموزان بصورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی و مکانی فقط با ارسال کد فرزند خود به شماره اختصاصی پیام کوتاه مدرسه یا دانشگاه

    15-ارائه کارنامه یک ترم و برنامه امتحانی به دانشجو از طریق خدمات ارسال ودریافت پیام کوتاه

    16-اعلام مانده حساب به دانشجویان یا تاریخ سررسید اقساط شهریه با ارسال اس ام اس

  • مساجد و هیئت های مذهبی

    1- آگاهی به مخاطبین درخصوص مراسم و فعالیت های مسجد یا هیئت با ارسال پیام کوتاه

    2- ارسال پیامک و اعلام برنامه مساجد درماه های خاص (محرم، اعیاد و …)

    3- ارسال پیامک به صورت زمان بندی برای شرکت در جلسات از قبل تعیین شده

    4- اطلاع از جلسات همیشگی مثلاً تاریخ، زمان و مکان دعای ندبه هر هفته از طریق پیامک

    5- اعلام تسهیلات و خدمات قابل ارائه برای اعضاء با ارسال پیامک( مثلاً وام خرید جهیزیه به 4000000 تومان واگذار می شود)

  • نشریات

    1- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی با سامانه پیام کوتاه

    2- دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ با خدمات ارسال و پیام کوتاه

    3- اعلام فرا رسیدن زمان تمدید اشتراک با ارسال اس ام اس

    4- ترغیب علاقمندان نشریه برای شماره بعدی ازطریق ارسال پیامک عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشارآن

    5- اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان با ارسال sms

    6- برگزاری مسابقه و نظر سنجی پیامکی

    7- ارسال پیامک تبریک و تهنیت در مناسبت ها

    8- جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد با ارسال پیامک تبلیغاتی

    9- اعلام ابلاغیه ها واطلاعیه ها، بخشنامه ها ، مصوبات بصورت ساده و آنی با ارسال پیامک

  • نمایشگاهها

    جمع آوری طبقه بندی شده اطلاعات مراجعین در غرفه نمایشگاه به صورت آنلاین

    ارسال پیامک تشکر از حضور به مراجعین غرفه پس از بازدید غرفه

    برگزاری قرعه کشی آنلاین در محل غرفه با ارسال یک عدد به شماره شما توسط مراجعه کننده

    ارسال پیامک کلی و به نام به مراجعین پس از پایان نمایشگاه

    ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه

    تبریک اتوماتیک تولد مشتریان

    ایجاد کلوب پیامی مشتریان و برگزاری قرعه های کشی ها دوره ای

  • نمایندگیهای خودرو

    1- اعلام جدید ترین محصولات به مشتریان با ارسال اس ام اس

    2- اطلاع رسانی پیامکی در مورد شرایط تخفیف و یا فروش اقساطی

    3- ارسال پیامک برای سررسید دعوتنامه تحویل خودرو یا اعلام تاریخ تحویل به مشتری

    4- ارسال پیامک با توجه به مناسبت های ملی مذهبی

    5- انجام نظر سنجی پیامکی درمورد خدمات ارائه شده در نمایندگی ها

    6- ایجاد سامانه دریافت پیام کوتاه شکایات، انتقادات و پیشنهادات

    7- منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متدوال مشتریان(پاسخگوی خودکارسامانه)

  • هتل ها

    1- اطلاع رسانی پیامکی سریع جهت هماهنگی برای شیفت ها با همکاران

    2- اطلاع رسانی پیامکی جهت پذیرایی از مهمانان تورهای داخلی و خارجی

    3- اطلاع رسانی پیامکی سریع جهت ارائه تخفیف ها به مناسبات مختلف نظیر اعیاد و…

    4- اطلاع رسانی پیامکی جهت تخفیف های نوروزی برای مشتریان سابق

    5- پاسخ گویی خودکار پیامکی برای رزرو اتاق ها و رزرو غذا

    6- اطلاع رسانی پیامکی جهت منوی سلف سرویس روزانه

    7- ارسال اتوماتیک پیامک تبریک به مناسبت مختلف نظیر تاریخ تولد، ازدواج و…

    8- برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی برای مشتریان حاضر در هتل و عموم به مناسبت های مختلف

  • هئیت های مذهبی

    1- ارسال پیام جهت دعوت عموم به شرکت در راهپیمایی،نماز جمعه،مراسمات مذهبی و …

    2- ارسال پیام جهت معرفی و تشویق اسوه های اخلاقی و تربیتی

    3- تقویت مبانی دینی و اعتقادی و تحکیم پایه های معرفتی از طریق ارسال پیام کوتاه

    4- ارسال پیام جهت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و اقامه شعائر اسلامی

    5- ایجاد ارتباط متقابل بین مردم و امام جمعه از طریق ارسال و دریافت پیام

    6- همکاری و هماهنگی در جهتاجرای برنامه ها با دیگر ستادها و موسسات

    7- ارسال پیام جهت ارائه خدمات معنوی و ارشادی به عموم

    8- جلب مشارکت های مردمی در اجرای برنامه ها از طریق ارسال و دریافت پیام

    9- اعلام برگزاری مراسمات و جلسات به اعضاء و عموماز طریق ارسال و دریافت پیام

    10- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به عموم

    11- اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده،شرایط غیر مترقبه و…)

    12- ایجاد سامانه دریافت انتقادات و پیشنهادات