اکتبر, 2017 بدون نظر فناوری و اپراتورها

به نظر می‌رسد رقابت در بازار عرضه دستگاه‌ها و سخت‌افزارها نیز شدت یافته است و نام‌های مشهور موجود در این عرصه، به دنبال راه‌هایی جدید برای تقویت حضور و حتی حفظ خود در شرایط جدید هستند.
در این میان، غالباً برگ برنده در دست بازیگرانی است که خلاقیت به خرج داده و با استفاده از روش‌های مدرن، خدمات تازه‌ای به مشتریان خود ارائه نمایند.

در همین راستا، شرکت اچ‌پی به‌تازگی برنامه‌های ویژه‌ای را طراحی نموده تا بر اساس آنها، از این پس با رویکردی تهاجمی و بر اساس گرایش “دستگاه به‌عنوان خدمات” (یا DAAS) به کار خود ادامه دهد و بدین ترتیب در پی تثبیت هر چه بیشتر حضور خود در بازار باشد.

مطابق جزئیات منتشره، این سه برنامه بر اساس گفته این شرکت، برنامه‌های ساده‌سازی شده، بهبودیافته و برتر هستند که شامل راهکارهای ویژه بر پایه فناوری هوش مصنوعی هستند.

 در واقع استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، نقطه قوت این طرح‌ها به شمار می‌آید که می‌تواند موتور محرکه آنها به سمت پیروزی نیز باشد.
هدف از این پروژه‌ها، افزایش مدت زمان ازکارافتادگی سیستم‌های کاری در بنگاه‌های تجاری و نیز بهبود بخشیدن به میزان بهره‌وری کاری -مخصوصاً در شرکت‌ها و سازمان‌ها- خواهد بود.

گفته می‌شود که این پروژه‌ها به‌خوبی برای کار آماده شده‌اند و علاوه بر آن نیز مسئولان این شرکت به سراغ بهینه‌سازی دوباره این سامانه‌ها رفته‌ و این سیستم‌ها را برای عرضه به مخاطبان به‌خوبی آماده کرده‌اند.

شایان ذکر است که هر سه دستگاه به‌عنوان خدمات یاد شده در زیرگروه خدمات پلتفرم تحلیل اچ‌پی عرضه می‌شوند که به‌موجب آنها این شرکت می‌تواند بازارهای جدیدی را برای سیستم‌های خود ایجاد نموده و در عین حال نیز به شرکت‌ها برای بهبود عملکرد کمک کند.

منبع:ایتنا
برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *