خرداد, 1396 بدون نظر فناوری و اپراتورها

ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه دهنده ADSL براساس نظرسنجی از ۳۵ هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) و با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف در بین اپراتورها و ارتقای سطح کیفی و کمی این سرویسها انجام شده است.

فرآیند نظرسنجی تلفنی از مشترکین اپراتورها و سطح‌بندی آنها به تفکیک استان و انتشار نتایج آن همزمان با روش‌های الکترونیکی و پیامکی در سال جاری نیز به صورت مستمر ادامه دارد.

در این رتبه بندی، اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایت‌مندی کسب شده از مشترکان در پنج سطح دسته‌بندی می‌شوند که براساس آن امتیازهای ۹۰ تا ۱۰۰ سطح یک، ۸۰ تا ۹۰ سطح دو، ۷۰ تا ۸۰ سطح سه، ۶۰ تا ۷۰ سطح چهارم و با کسب ۶۰ امتیاز سطح پنج را کسب می‌کنند.

منبع:ایتنا

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *